Co można zrobić za cztery złote? Najtańszą światową kampanię społeczną. Kasia Pisarska udowadnia, że często wystarczy dobry pomysł i pragnienie zmieniania świata na lepsze, by mieć realny wpływ na rzeczywistość. 

Pragnąc promować adopcję bezdomnych zwierząt Kasia wymyśliła wyjątkowy sposób na to – wysłała w świat "rzecznika" tej idei – pluszowego psa Pockera. On, podobnie jak prawdziwe psy Kasi został przez nią adoptowany – tyle że ze sklepu z używanymi rzeczami. 

Adopt! Don't spend money for love

"Adopt! Don't spend money for love" – to hasło akcji. Pocker, pies maskotka  zwiedza wszystkie kontynenty, bo problem bezdomności jest światowy. Można Pockera wziąć do siebie na minimum 24h, maximum 10 dni. Zabrać go do pracy, w podróż, do restauracji, na wesele, na obiad do cioci, do szpitala itp., i podzielić się z fanami własną codziennością. Piesek maskotka jest przekazywany tylko z rąk do rąk, nie można go wysłać pocztą ani kurierem, podróżuje z nami – nie w walizce. Dbamy i uważamy o niego, jak o prawdziwego psa. Codziennie trzeba zrobić minimum jedno zdjęcie (fan page), i minimum jednej osobie dziennie trzeba powiedzieć, że zwierzęta się adoptuje nie kupuje.

Litwa, Łotwa, Estonia, Grecja, UK, USA, Australia, Węgry, Czechy, Holandia, Niemcy, Turcja, Tanzania, Palma di Majorka, Orlando, Zanzibar, Sri Lanka, Izrael, Warszawa, Łódź, Olsztyn, Trójmiasto, Katowice, Bielsko Biała, Kraków, Rzeszów… Ponad 200.000 km w niespełna półtora roku akcji!

Artykuły o polskiej kampanii społecznej obiegły światowe media: pisano o niej między innymi w Izraelu, Usa. Australii czy UK.

Pocker odwiedził polski Sejm, karmił słonie w sierocińcu (Pinnawala), odwiedził plantację herbaty w Ceylonie, był gościem szkół i przedszkoli, grał na pianinie w Radiu Kraków, pilotował samolot… 

Ty również możesz zabrać Pockera  w podóż – https://www.facebook.com/PockerthePolishDOGtrotter